Drogi w Ujeźdźcu i Wilamowej do przebudowy

27
249
Przeznaczona do przebudowy droga w Wilamowej by Ralf Lotys (Sicherlich), CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=47762039

Gmina zdobyła dofinansowanie do przebudowy dróg w Ujeźdźcu i Wilamowej.

 

[ads1]

 

Jeszcze w tym roku rozpocznie się modernizacja drogi w Ujeźdźcu, a w 2017 przebudowy doczeka się nawierzchnia w Wilamowej. Inwestycje będą polegały na przebudowie nawierzchni wraz z podbudową, budowie kanalizacji deszczowej, zmianie nawierzchni na asfaltową oraz przeniesieniu kolidujących słupów energetycznych i teletechnicznych.

Obie inwestycje zostaną dofinansowane ze środków „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich”. Dotacja wyniesie 954 381 zł., tj. 63,63 % kosztów kwalifikowanych dla Wilamowej oraz 596 706,00 zł dla Ujeźdźca.

Podpisanie umowy o dofinansowanie przebudowy dróg odbyło się w ubiegłym tygodniu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego. Brali w nim udział burmistrz Gminy Paczków Artur Rolka i skarbnik Dariusz Wąsiak. Do Samorządu Województwa Opolskiego wpłynęło 98 wniosków opiewających na kwotę 136,2 mln zł. Dofinansowanie otrzyma 57 z nich.

27 KOMENTARZE

    • kostka pójdzie na płytę rynku w Paczkowie,z korzyścią dla naszej gminy ,nikt tej kostki nie ukradnie,zostanie w gminie

      • To u nas na rynku takie ubytki kostki? czy coś mnie ominęło…………..możemy się zalożyc ze kostka pójdzie do żyda……………

  1. GMINA MOZE ZABRAC A NIE DAC WIEKSZOSC MIESZKANCOW CHCE POPRAWY KOSTKI A NIE ASFALTU MOZE ZECZYWISCIE SA PRYWATNE PODWORKA DO ROBOTY A NAPEWNO DUZO TANIEJ BY BYLO A RESZTA NA RYNEK W PACZKOWIE Z DOFINANSOWANIA

  2. Co za straszna głupota! Nawet za komuny tego nie zniszczyli a teraz w XXI wieku chcecie zniszczyć zabytkową drogę?? Toż to woła o pomstę do nieba! Panie Rolka opamiętaj się Pan!!!

  3. A weźcie i przestańcie jadaczyć. Dobrze, że robią drogi bo np. ta przez Ujeździec do Unikowic to jedno wielkie skupisko dziur. Tyle, że z tego artykułu wynika modernizacja w samych miejscowościach a co z drogą przed i za w/w wioskami?

    • droga do Pomianowa należy do dolnoslaskiego ,granica wypada za starą mleczarnia mniejwiecej ,wiec jak nie wiesz to sprawdz a potem wypisuj madrosci………wtyd dla Anonima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      • Kolego dolnośląski odcinek jest wyremontowany Opolski nie ! Jadąc od Paczkowa do Pomianowa wjeżdżamy w dziury dojeżdżamy do tablicy Dolnośląskie i zaczyna się piękna droga

  4. jak mozna robic droge bez wymiany rur z azbestu burzowek itp. to jak budowac dom zaczynajac od dacu zapomnieli paczkowianie jak poprawiali podworza w paczkowie ze dzieci nie mialy warunkow do zabawy a tu taka inwestycja

  5. Adela masz racje instalacje to macie katastrofalną . ALE W POLSCE TAK SIĘ ROBI – DZISIAJ DOSTANIECIE NOWY ASFALT BĘDZIE TELEWIZJA LAURY DLA WŁADZ A – JUTRO ROZKOPIĄ I WYMIENIĄ RURY . Asfalt się połata i będzie.

    • wystarczy wejsc na fb sa fajne zdjecia miasta paczkow chca ratowac zabytki kosztem wilamowej a nasza droga to co?czemu nie zdejma kostki w starym paczkowie?czesc juz i tak zalana asfaltem wiec niech dokoncza to tak jak zaczeli.tu wystarczy wymiana rur i polozyc kostke spowrotem.nic nam z asfaltu.kostke wystarczy poprawic zrobic to mozna z prac interwencyjnych.droga na trzeboszowice wola o pomste do nieba zwlaszcza chodnik!!!powiat nie ma na to funduszy a gmina ma w nadmiarze skoro co jakis czas tak chetnie podejma sie poprawiania asfaltu.

  6. Adela PISZESZ W SPRAWIE CHODNIKA z tego co wiem to w mieście płacą wspólnoty za utrzymanie chodnika obok ich posesji a tam własność przy chodniku jest rsp więc dlaczego nie płacą za utrzymanie.

  7. rozgrzebali droge w wilamowej 2cm podbudowy podobno szamba maja byc zamiast kanalizacji deszczowej przy fundamentach domow firma ktora nie daje gwarancji na droge wymiana rur wodociagowych przy posesjach a tyle włodarz gminy obiecał to droga dla rowerow i spacerowiczow do zimy wytrzyma robota za ponad milion zł ale zawsze cos tam inwestorowi zostanie kieszonkowego a wiesniaki stulic pyski

  8. a co ty bys chcial słyszalem wlasnie ze burzowiec wam sie szykuje bedzie jak w paczkowie na ul Mickiewicza koledzy zwodociagow sie smieja

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz
Wprowadź swoje imię